niedziela, 28 lutego 2010

Weekendowo

Wczoraj będąc na zakupach nabyłam lawendową świeczkę i naszło mnie na stworzenie dla niej współtowarzyszy, których razem mogłabym umieścić w koszyczku. Ponieważ miałam w domu suszone kwiaty lawendy postanowiłam, że uszyję woreczek, który ozdobię decoupage a że akurat wczoraj zakupiłam także medium do tkanin, to uznałam, że to dobry moment na próbę tkaninowego decou. Do kompletu zrobiłam dziś lawendowe mydełka a wszystko prezentuje się tak:




Lawendowy woreczek zapachowy z tkaninowym decoupage:


Mydełka, na które przepis podawałam już TU


A tutaj starte wiórki mydlane i wiórki w trakcie podgrzewania i mieszania:




2 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...