sobota, 23 października 2010

Rozdaję słodkości- Candy urodzinowe

Obiecane kilka postów wcześniej Candy. Miało być coś innego, coś zrobionego przeze mnie ale niestety kolejne problemy zdrowotne nie pozwoliły :-( lecz co się odwlecze to nie uciecze- jak się mawia ;-) a przy okazji cyklu "Akcja Święta" mamy w planach poczynić jakieś rozdawajki więc będzie ku temu okazja bym  mogła specjalnie dla Was coś zrobić :-)

A teraz o dzisiejszym Candy. Z jakiej okazji? Ano z takiej, że kolejna jesień stuknęła mi właśnie dziś w metryce. Jako cukierasy posłużą dziś pierdółki do tworzenia biżuterii lub do czegokolwiek innego co ktoś sobie wymyśli ;-) W zestawie znajdują się koraliki, bigle i sztyfy do kolczyków, drucik, szpilki, zapięcia, kółeczka, klej itd, łącznie 32 pozycje. Może znajdą się chcętne osóbki i zapiszą się. Zasady jak na większości takich zabaw:
- zostaw komentarz pod tym postem
- zamieść fotkę oraz info o moim candy na swoim blogu
- nie masz bloga? zostaw komentarz a w nim swój adres mailowy

Zapisy od teraz do 6 listopada
losowanie 7 listopada 2010 r.



Teraz w ostatniej chwili przyszło mi do głowy, że każda osoba, która zostawi komentarz i zgadnie ile lat kończę weźmie udział w losowaniu niespodziaki, tak więc do dzieła kochani, bo szanse na cukierasa są podwójne ;-)

P.S
Mała podpowedź znalazła się w tym poście ;-)

Zapraszam serdecznie

63 komentarze :

  1. Czyżbym była pierwsza?
    Z chęcią się zapisuję, ale ile masz lat to nie mam pojęcia. Strzelam na 33. Mam nadzieję, że Cię zbytnio nie postarzyłam.

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strzelam 32 pozycje, to może 32 urodziny.
    A swoja drogą WSZYSTKIEGO NAJ. ,a przedewszystkim Zdrowia Ci życzę, spełnienie wszystkich marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji 32 urodzin ;), ale tak powaznie , to nie wazne jaka liczba wynika z metryki, a to na ile lat sie czujemy. Dużo radości, pogody ducha i czasu na tworcze zajecia... :))
    ( oczywiscie ustawiam sie w kolejce do slodkosci)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też rzuciło się 32 na oczy ;) Wszystkiego naj...naj...naj... I z przyjemnością dołączam do candy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat, sto lat :) i ja sie zapisuję po te słodkości

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego życzę i przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Twojej podpowiedzi wnioskuję, że masz 32 latka :). Wszystkiego najlepszego :).

    Na candy oczywiście chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry Wieczór

    Wpisuje się Ada,która z e-mailem tutaj wpada.

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! Obstawiam 32 urodziny:)
    Zapisuję się na candy. kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego. Jak tylko przeczytałam wpis na blogu to pomyślałam,że to Twoje 32 urodziny ale jak widzę nie byłam pierwsza. A cukierasy cudne. Ustawiam się w kolejce.
    bogusia1711@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat! wydaje mi się , że to 32 urodzinki:)
    cukieraski słodkie. mój mail: ARTYSTKA26@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  12. to i ja się dołączę. Strzelam, że 32 ;) i z tej okazji najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooooo, jakie cudeńka :) Nie mogę się powstrzymać i się zapisuję :)
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja chętnie zapiszę się na Twoje candy.
    100 lat życzę! Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Z podpowiedzi wychodzi 32 jesień, przesyłam najlepsze życzenia radości i pogody ,a kolejki nie pominę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Strzelam - 32 :) I STO LAT życzę!!! Mężuś ostatnio próbuje sił w robieniu biżuterii, fajną niespodzianką więc byłoby wygrać u Ciebie tego cukierasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również chętnie się ustawię w tej kolejce. Wszystkiego naj:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzydzieści dwie pozycje, pewnie za każdy rok jedna?
    Sto lat ci życzę!!! Ależ wtedy będzie candy!!!!
    I jak już poświętujesz to nie zapomnij do listy losowanych mnie dodać;-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego naj z okazji 32. urodzinek!!! zgadłam? :)
    i zapisuję się z przyjemnością na Twoje cukiereczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin... Strzelam że to 30 jesień.. ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się podobają te pierdółki bardzo, więc dołączam do oczekujących na uśmiech losu :)
    zapraszam do siebie na candy :)
    co do wieku, ciężko mi powiedzieć. Podpowiedzi nie znalazłam, ale na zdjęciu tę niewiele widać. Więc strzelam na 29, może 28...
    jeśli zawyżyłam, to przepraszam ;) :*

    all-4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też dołączam do zabawy, a urodziny oczywiście 18-te
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Może to 32 urodzinki? Życzę tego co dobre. Pozdrawiam i ustawiam się w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  24. a może to ciut dalej i np.35???dla mnie 35 były magiczne zostałam mamą po raz drugi po 14 latach przerwy ;)) ale nieważne które niech będą magiczne jedyne niepowtarzalne wszystkiego co najpiękniejsze ci życzę;))andzia35
    ania.bukowiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany!!! No, to są cukierasy dla mnie. ja to wiem. rzynajmniej mam taką nadzieje :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. takie przydasie na pewno się przydadzą zatem ustawiam się w kolejce:D a jeśli chodzi o pytanie to strzelam że skończyłaś 32 lata:D ... ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja sie zgłaszam do candy, a skoro pdpowiedź miała być w poście, to strzelam, że lat skończyłas 32! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego z okazji 32 urodzin :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Też typujemy, że 32 pozycje to 32 urodziny i wpisujemy się na listę po candy. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień Dobry

    Typuje ,że 31 i pół dzisiaj liczy się :).

    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też typuję że 32 lata :) Wszystkiego dobrego!! cukierasy super bo od dawna się zbieram żeby w końcu zamówić koraliki i bigle itp ale jakos nie mogę wciąż uzbierać na nie :( moze szczęście pomoże mi :) info wg dat tu:


    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow. Prawie ostatnim rzutem na taśmę udało mi się załapać na to cudne candy. Wszyscy typują 32-gie urodzinki. A może, a może to 32 tys odsłon Twojego bloga :)/ Tak czy siak - najlepszego :)
    Pzdr
    Michalina
    http://haftowaneprezenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego Naj!
    Typuje 32 urodziny:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/10/candy-listopadowe.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepsze życzenia i dużo zdrówka na jak mniemam 32 urodzinki;)

    OdpowiedzUsuń
  35. urodzinki wiadomo 16ste
    jedne z rodzinka drugie z blogpsiółami

    z najlepszymi zyczeniami i pozdrowieniami
    Anima
    abcd-xyz@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Kobieta ma zawsze lat 18 reszta to tylko doświadczenie:)
    W statniej chwili ale jeszcze zdążyłam na zapisy:)
    Pozdrawiam Lacrima
    http://zamotanalacrima.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgaduję, że 18 latek :D Serdeczne życzenia i pozdowionka. http://reniutek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja się zapisuję i stawiam na 29! :)
    filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 32 lata ? gratuluję :)
    to i tak mniej niż u mnie hihi
    http://lanuabeads.blogspot.com/2010/11/urodzinowe-candy-u-novinki.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego NAJLEPSZEGO!
    STRZELAM MOŻE KOŃCZYSZ 35 LAT?
    A na candy sie zapisuje oczywiscie.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ledwo zdążyłam ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Pewnie 32 lata :) Ale życzę jeszcze sto :) w zdrowiu i radości z życia :)
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. i już wszystko jasne,32 latka sie kończy,to wszystkiego najlepszego, i zapisuje się obiema rękami :):):):

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też chętnie się ustawię w kolejce :)
    martyska22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdarzylam jeszcze?
    Mysle, ze masz 17 lat i .......moze jakies 192 miesiace? Dlaczego 17? Mysle, ze to fajny wiek. Czlowiek jest juz dorosly, ale nie na tyle, aby odpowieadac za swoje bledy jako dorosly.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego najlepszego z okazji... 32 urodzin? :)
    Ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. zapisuję się
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;)
    Zgaduję, że kończysz 35 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego, na cukiereczki z przyjemnością się zapisuję :)
    Co do lat to zawsze jest to 18 :), a tak poważniej to też obstawiam 32 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. i ja jeszcze bym się chciała zapisać, załapię się?;)
    a urodzinki to pewnie kolejne 18;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham słodycze!!
    Staje w kolejce ; ))

    zygata.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. ^^Kocham słodycze!!
    Staje w kolejce ; ))
    sto lat!

    Obstawiam 32 lata . ; DD

    zygata.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Staje w tej kolejce : DD

    Obrtawiam 27 : ))

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, których na pewno kolejnych osiemnastych, a tak poważnie to wierzę w to, że mamy tyle na ile się czujemy, a to co w metryce to już drobiazg...
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. 32 to było by za prosto - moze?

    Zyczę ci czasu na tony! Bo tego craftce potrzeba najwiecej!

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. wszystkiego naj naj z okazji 32-ch urodzin :-)
    jeśli jeszcze nie jest za późno, to chętnie wezmę udział w candy. mail - koralina.hm@gmail.com
    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...