sobota, 12 lutego 2011

Prezenty wymiankowe

Brałam udział w Zimowej Wymiance u Ani. Wiem, że adresatka otrzymała już prezent ode mnie. W środku znajdowały się: malowany przeze mnie kubeczek (trochę walentynkowy ze względu na zbliżające się święto. Kubeczek pokazywałam już wcześniej przy okazji nowego wyzwania w Diabelskim Młynie ;), do kubeczka do wyboru zimowa herbatka w opakowanku przygotowanym przeze mnie lub kawusia, żeby przygotować sobie miłą relaksującą ciepłą kąpiel zrobiłam musującą babeczkę o zapachu drzewa sandałowego a na dodatek zrobiłam jeszcze wisiorek z różowego kwarcu, który posiada ponoć pozytywną energię. Mam nadzieję, że preznet przypadł Reni do gustu :)







Ja też dostałam już swój prezent z Zimowej Wymianki. Niespodziankę przygotowała dla mnie Amalia. Jeszcze raz dziękuję bardzo. Dostałam cieplutki golfik, taki do noszenia zamiast szalika. Jego kolor idealnie podpasował mi do czapki, którą ostatnio wydziergała dla mnie moja kochana Babunia. Oprócz golfu w paczuszcze były jeszcze przydasie, kawak, herbatka i słodycze. Fotkę póki co pokazuję zapożyczoną ale jak tylko zrobię zdjęcia sama, to podmienię je.


Tak się zabawnie złożyło, że Amalia przygotowywała dla mnie prezent również w Wymiance Różanej ale nie mam póki co fotki, więc pokażę niespodziankę nieco później. Jeszcze raz dziękuję za całą wielką paczuszkę :)

Pozdrawiam serdecznie moich czytaczy i oglądaczy, miłego weekendu :)


3 komentarze :

  1. Novinka Twój prezent dla mnie jest a raczej był :D przewspaniały. Kawka wypita w ślicznej filiżance :D wisiorek zawiszony na łańcuszku a mydełko to poezja... wrzuciłam dzisiaj do wanny i zwołałam rodzinkę do podziwiania i wąchania :D :D :D Pachniała cała łazienka i cała ja :P jeszcze czuć ten wspaniały zapach!! Dziękuję Ci bardzo gorąco. Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Novinka sprytna jest, a prezenty robi cudne :) Pozdrawiam, Ewa M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...