piątek, 22 czerwca 2012

Album wędrowny

Biorę udział w edycji wędrownych albumów, którą zorganizowała Angel. Z lekkim poślizgiem pokazuję jak wygląda mój album. Tematyka, którą wybrała Angel ma być kobieca, mój nosi tytuł "Kobiety kochają kwiaty" 










Album dopiero niedawno wyruszył w świat a ja już bym chciała, żeby do mnie wrócił :)

* * *

I jeszcze słówko chwalipięctwa ;) Otrzymałam wyróżnienie za kartkę dla Taty w Digi-scrap.pl za co pięknie dziękuję :)


A to wyróżniona kartka:


Pozdrawiam słonecznie i ciepło choć u mnie niebo pochmurne ;)

3 komentarze :

  1. jeeeeeeeeej, album jest niesamowity! i gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Emanuje z niego czar delikatności! Tak to chyba tylko Ty potrafisz!! :)
    Gratuluję wyróżnienia!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...