poniedziałek, 18 czerwca 2012

Inspiracyjny debiut

Dziś mój debiut inspiracyjny w DecoKreacjach. Mam tremę ale liczę na Waszą wyrozumiałość :)

Przygotowałam dla trzy propozycje na bazie kolekcji Pastelowa rapsodia Asica-Scrap. Uwielbiam prace w pastelach, delikatne i subtelne, dlatego też bardzo dobrze pracowało mi się z tymi papierami. Dodatkowo zauroczyły mnie cudne sznureczki, których użyłam przy dwóch pierwszych prezentacjach.

Pierwsza powstała kartka-folderek z podziękowaniem dla wychowawczyni mojej córci w przedszkolu ze słodką czekoladową niespodzianką wewnątrz.



 Druga propozycja, to album na zdjęcia, które dopiero zostaną do niego wklejone przez właścicielkę.
Okładka powstała wg jednej z mapek Mojo Monday. 




Strony wewnątrz albumu nie są oklejane papierami a jedynie stemplowane w motywach współgrających z użytymi na zewnętrznej i wewnętrznej okładce.

Trzecia propozycja, to kartka sztalugowa z okazji narodzin bliźniaków, która powstała z połączenia skrawków papierów Asica-Scrap, Magicznej Kartki oraz Galerii Papieru.



* * *
Do wykonania powyższych prac wykorzystałam materiały z e-sklepu DecoKreacje:

  

  

    


Pozdrawiam ciepło i życzę wielu pastelowych natchnień :)



8 komentarzy :

  1. Madziu, Twoje inspiracje z Pastelową Rapsodią w tle są przepiękne!
    Jesteś stworzona do romantycznych, pastelowych prac!:)
    Cudne!

    Dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko prześliczne! Przypomniałaś mi, że i ja muszę wyprodukować kartki dla Pań z przedszkola...

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie prace są po prostu cudne! gratuluję debiutu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaszałaś kochana, wszystko dopieszczone i cudnie delikatne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje - rewelacyjne prace! perfekcyjne w każdym calu i strasznie mi się podobają te stemplowane strony w albumie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam ,czy można u Pani zamówić takie cuda w postaci kartek z okazji narodzin bliźniaków?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...