środa, 5 września 2012

Time flies

Jestem spóźniona, jestem spóźniona, jestem spóźniona, zaległości we wpisach mnożą się a doba nie chce być z gumy ;)
Mam dziś dla Was dwa zaproszenie do udziału w wyzwaniach, tak się złożyło, że obie prace jakie wykonałam do tych wyzwań współgrają z pierwszym wersem mojej dzisiejszej notki ;)

Zaproszenie pierwsze- do ogłoszonego w środę nowego Diabelskiego Wyzwania autorstwa Konstancji, szczegóły TU a to moja praca. Zawieszka wykonana z deseczki, która pamięta dzieciństwo mojego taty :)





Drugie zaproszenie - nowe wyzwanie Annar u Scrapujących Polek, szczegóły TU i mój ateciak:


Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny :)

2 komentarze :

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad. Pozdrawiam ciepło- Novinka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...